- 355
Василь Чумаченко, Леонід Скиба
У 1888 – 1990 рр. Німецький археолог Фелікс Фон Лушан знайшов у Сомалі статую головного божества оріїв відомого в літературі як «статуя Гадада» (статуя бога). На цій статуї було знайдено невідомо ким вибитий напис у мові русів.
До сьогодні всі спроби зробити якійсь зрозумілий переклад цього напису закінчувався невдачею. Як виявилося, текст записаний старою мовою оріїв, яку світ знав як мову русів. У тій мові, як показали дослідження, кожен термін має об’ємне багатопланове тлумачення, уособлююче собою цілий вираз. Його значення також є похідним від того, в якому контексті цей термін зустрічається. Труднощі перекладу були ще пов’язані з тим, що багато понять, які існували в стародавній мові оріїв на сьогодні або не їснують, або змінили своє прочитання. Через вище означене, існуюче нині лінійне пісьмо не взмозі передати все те близьке за текстом, бо тим максимальним наближенням до того, про що говориться тут, і є сам цей текст.
Тут можливим стає тільки змістовний переклад, до якого прийшлося долучити термінологію, вироблену в сучасній езотеричній науці, бо в існуючому образно-понятійному підході такі прочитання тексту, як «наге вухо» або «наге тіло» не можуть мати вирогідного за текстом тлумачення. Те саме відноситься і до словосполучень «уява це віра Ора», «то нех де уче луна ми», «но є де ми то це рух», «але є Око се око наге» і т. ін. Як виявилося, подібне отримує ясне своє тлумачення саме в термінології езотеричної науки.
Слід зазначити, що говорячи про розуміння термінології езотеричної науки ми маємо на увазі не знання її як такої. Мова йде про відповідне здійняття людської свідомості з рівня якої настає глибинне розкриття тих істин, що стоять за нею. Саме з такого рівня і став можливим той змістовний переклад, що буде приведено нижче.
Що говориться в цьому написі на статуї Гадада, знайденій в королівстві Самаль і багатьох інших подібних написах, так званих «арамейских текстів» у мові русів, таких, наприклад, як напис на будівлі, Самаль, напис у Нерабі, північна Сірія, зроблені за даними вуглецевого контролю у 7 столітті до Христа?
Зведений текст перекладу цих написів говорить за те, що перед нами найдавніші тексти які утримують в собі фрагменти втраченого на сьогодні тексту, який складав головну культову скрижаль Оріїв. Про що велося в цій скрижалі?
Найперше і найголовніше, про що свідчить переклад, це існування особливого знання стародавніх оріїв, яке досягалося, як засвідчує текст, на сьогодні досить незвичним способом, через діалоги з Небом, які йдуть через підсвідомість людини, «то нех де уче – луна ми», за текстом.
У якій спосіб це могло бути, виникає вирогідне запитання? На сьогодні ми вже взмозі відповісти на це питання. У людини в правій півкулі головного мозrу, над правим вухом ближче до потилиці є центр, що відповідає за інтуітивне підсвідоме сприйняття зовнішнього на рівні тонких енергетичних взаємодій. Це те саме «наге вухо», про яке постійно згадується в означених текстах. Вмикалося це вухо в «нагім тілі» («нагі ми» говорять за себе автори цієї скрижалі) тобто в тілі полишеної зовнішньої фізичної оболонки. На сьогодні воно відоме як тонке енергетичне тіло, або астральне тіло. Сам Ор виступає тут як вчитель, що надає знання шляхом розвинення усвідомлень того самого «нагого тіла», через його здатність сприймати довколишнє напряму через підсвідомість в обхід звичайних органів відчуття. (За легендою Ор прийшов із Сонця, щоб навчати Оріїв).
Навіщо оріям були потрібні такі знання?
Як стверджується в скрижалі учнями самого Ора, тими хто пішов за небокрай, для подальшого опанування оріями довколишнього світу.
Тобто в означених текстах стверджується на сьогодні нечуване, що шлях людини, який почався на землі, своє подальше продовження має на небі, через перехід в інші площини буття. «Но є де ми то це рух» саме так можна зрозуміти цей вираз. На тому плані, де існують учні Ора все тече, все змінюється в одній рухомій цілостності. Саме звідти ті вчітелі, що записали скрижаль і звідти сам Ор, як стверджується в тексті.
У стародавні часи туди був знайдений шлях і перед нами скрижаль, своєрідна інструкція, або настанова, як його вірно пройти. Тільки тоді людина стає тим, чим насправді є, стверджує запис, а до того «не усі ви є» говорять вони до оріїв. Цікавим і значущим є вираз, що був вже приведений вище «уява це віра Ора». Цим способом усвідомлення дійсності людство припинило користуватися десь років 200-300 тому з розвитком образно-понятійного підходу до вивчення та усвідомлення довколишнього. Запис настанов орію засвідчує, що в давні часи панувало інтуітивно-образне світосприйняття, через яке людина могла сприймати цілі об’єми подій життя, точно так як це робить зараз весь тваринний світ. Це було те саме інтероспективне бачення, на якому стояла і по цей день стоїть культура духу людини, бо людське его упередженостей тут не може панувати. Саме через це всякій справжній культурі притаманні душевна щирість, правдивість, людяність та величезна сила духу. Знаємо тепер від чого. Ось вибірковий переклад змісту цих текстів. Починаються настанови оріям так: с 145 (рядки 1-3 «Велике у полі ще учи ма ори. Ухо Ора є ще, як но ви ори. Нож наге ухо ще то але. Це ми ж учи єго ма, ори ми бо є ще. Но ухо, що учи бо ще но ма? їго учи, Ора. Ма Ора учи. Вої, учи Ора. Вої поуче Ор і кому ви є, уче суще. Се учи. Усе уче Ор, усе пода то Ор де є ми. Ма го учи ухо, що бо ще но Ор сипе? По що ж?».
Зміст цього уривку такий: перед вами велике поле знань, яке ви повинні знати як Ори. Ор звертається до вас, оріїв, навчіться слухати його. Ор говорить до вас так само як говорив і навчав нас. Але ви ще не готові стати справжніми Оріями. Даємо вам це вчення, якщо ви Орії, ви його сприймете. Знання надасть вам Ор якого ви не відчуваєте ще, але ви вої і повинні це зробити. Всього навчить Ор, хто ви є, і звідки ви, і хто над вами і де ми. Навчіться чути його, бо який сенс йому давати знання, як ви його не чуєте.
Далі йде головна умова сприйняття знання Ора ст 145 (рядок 4–5): для того, щоб відкрити ухо, потрібно стати нічим, відійти від зовнішнього, досягти стану безсторонньості, споглядати світ збоку, вчіться не думати в той час коли слухаєте Ора. Пам’ятайте, ми є Ори усі, повчає скрижаль.
На сьогодні в езотеричній науці подібне розуміється як вихід людини у своєму світосприйнятті на рівень тонкоенергетичного або астрального тіла.
Далі в настановах Орію – ст 145 (рядок 9–10): Ор почав вас вчити і являє вам свою силу, поступово ви візьмете її, бо всі ви його діти і він думає про вас. Раніш ви були дітьми Кия і він вас вчив, а тепер прийшла пора Ора. Тіло Ора уче і силу дає. Тож слухайтесь Ора і прийде світло до вас і розуміння істинного. Далі: с. 145 (р. 10–18) ви діти Ора, ви воїни Ора, ви тіло Ора. Повірте в Ора, будете рухатись вперед, там чекає на вас воля. Не бійтесь відректись від тіла, сприйняти науку Ора, рух –це сила і він є прояв її. Ви всі під захистом Ора, нічого не бійтеся. Не тримайтесь за зовнішнє, будьте «гой» вільні, тоді сприймете науку Ора. Не витрачайте час на розвиток ума, він вас відводить вбік, не дає розвитку, від нього ваше горе, слухайте тільки Ора. Ви повинні розуміти, що це не ви боїтесь Ора, а ваш розум і тіло його лякається, бо не хоче, щоб ви вийшли з під його влади, взяли власну силу. Далі в тексті слідує: «Тіло (рать) це мога (сила) Ора. Ми ж але уче і щехи ще у полі. Ще уче ми рух. Ори є ще як нову ми але щили і вольву».
Завдяки тілу ви можете тримати силу Ора, тіло утримує дух на Землі і воно є знаряддям для того, щоб цей дух здійняти, але для цього потрібно ним займатись, постійно його розвивати. Тіло залежить від свідомості і щоб підняти дух, займіться вихованням сили духу, яка лежить у поширенні.
Р 23–24: «Тіло єго і уяву у Кию ма учи. Ора ж силу гає. Щило бо, щили го. Ми є, но і ви ще Ори є, но ще і тіло є. Поуче що є ми». Хочете піднятися до нашого рівня, забудьте науку Кия, який вчив лише підкорятись не мислячи (тут згадуються давні часи до Ора, коли панував Кий, Орії в ті часи називали себе сваргами, тобто народом обраним Богом, або тими, хто переслідує в житті щастя*). Не згайте ту силу, що йде від Ора. Станьте і зверніть свою увагу довкола. Ми існуємо так само, як існуєте Ви, маючи тонке тіло. Всі знання отримаєте через нього. Бо у Вас є все, що Вам потрібно.
(30 строка): «Ще б вище рух, ще б но луна і ви. Учи бає. Ор є, учи, усе да то.
Завдяки розумові здійнятись можна, зрозумійте тільки, про що ми говоримо. Через Ора отримаєте досить сили, щоб піднятись до нашого рівня.
Слід зазначити, що такий підхід є водорозділом орійської і, так званої, семітської, точки зору щодо пізнання світу людиною. Семіти описують світ і пізнають його через моделі, що створюються в тому описі, тому між ними і світом завжди зберігається прошарок ілюзії, що робить недосяжним пізнання самої істини. Саме звідси витікає їх ствердження, про відносність будь-якої істини взагалі. Орії не стоять на березі річки, вивчаючи хвилі на воді, а входять в неї, через що пізнають ту первинну істину, яка недосяжна семітському способу пізнання. Пануючий на сьогодні семітський, консервативний напрямок у розвитку людини у зовнішньому, на противагу орійському відкриваючому через еволюцію свідомості людини шлях до поширеного сприйняття світу. Тим самим, навчаючись плавати в тій безмежній воді всесвіту, відтворюючи справжню цілісну людину тотожню цілісності світу.
Цікавим і доречним є переклад частин інших згаданих вище текстів. Ось деякі з них: (c. 151, речення 10–11): «Усі го Ора, уче, усе ще се уче. Але є Око і уче. Але се Око наге. Де уче се ще Око, уче ви усі. Ора кощі, але де но але уче ще, уче. Ви є де го то но Око бає і уче. Око уче наге ви. Ма Ора учи ж, ори бо Око уче голе».
Знання Ора розлито в довкіллі. Всі ті знання від Бога, але Бог належить непроявленому. Тому основу знань дає вам Ор. Бог направляє і вчить вас бути незалежними від зовнішнього, бо саме так розкривається ваша внутрішня суть. І доки вона не розкрита у вас, вам потрібно вчитись у Ора.
У записі, знайденому у Нерабі, північна Сирія, накреслене має такий загальний зміст: « Усі ви можете зрозуміти Ора, стати його послідовниками, тільки потрібно прислухатись до його порад, прийде час і зрозумієте нас, повірите в свою силу. Ми любимо і віримо в вас, з нами Бог. Через Ора отримаєте знання і коли вас стане багато, ваш народ стане непереможним. Вивчайте науку Кия, там багато правди, але йдіть вище, ми вас навчим. Є Отець, який над всіми нами і який нас навчає жити у правді, тільки тоді виправдаються всі ваші сподівання.
Вищеприведене свідчить, що пошук шляхівдо істини був головним напрямком формування світогляду у давніх Оріїв. Цей напрямок, вочевидь, зберігся і до наших часів вже у сучасних українців як відчуття недоречності всього крім істиного, за що і потерпали українці у всі часи. Це відчуття можна було назвати зовом істини. Багато народів, зневірившись, зійшли з цього шляху зневірившись, пішли за багатством, за високими технологіями, пішли по шляху загарбання великих земель і лише Україна багато століть чекає приходу Божої правди на землю, залишаючись вірною їй. Це дозволяє говорити, що психотип українця сьогодні тотожній тому давньому, Орійському. У Велесовій книзі є згадка про нащадків Оріїв як про уктріанів брахманів, або, як пізніше за ними затверG дилася назва, золотих комірців.
Все вищеприведене дозволяє пролити світло на таке одвічне питання, що стоїть по цю пору перед українцями – хто ми, яке наше коріння? З наведеного вище стає ясним і зрозумілим, що українці за своїм спадкоємництвом це — Укри, нащадки оріїв — дітей сонця, золоті комірці, час яких після багатьох століть пітьми та забуття нарешті настає. Світ вже вочевидь не може далі існувати без дотику до істиного, бо може загинути. На цьому і може постати дуже велика і дуже давня національна ідея України, яка полягає у формуванні світогляду справжньої цілісної людини в новітні часи.http://ridivira.com/uk/buttia-ukraintsiv/326-skrizhal-ora
Немає коментарів:
Дописати коментар